Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Konec mládí

Dívala se přímo na mne. Nebylo pochyb, že to přijde právě teď. Mohlo jí být 17, delší blond vlasy, vstřícně a nevinně se usmívala. Ďábel si vybral tělo krásné dívky.

Mozek zuřivě vysílal: co nejdál od ní! Nohy mě ale samy dovedly přímo k jejímu trůnu. Rozpačitě jsem se zastavil v očekávání ortelu.

Nepřišlo to nějak brzo?

Pravda, zaznamenal jsem už několik náznaků. Nikdy z toho ale naštěstí nic nebylo. A stár jsi tak, jak se cítíš, že? Mně je tak... pětadvacet.

Tak proč už teď?

Podíval jsem se skrz okno do dálky, snad jsem vyhlížel zázrak. Nepřišel. Sklonil jsem zrak. Její rty se hýbaly, ale slovům jsem nerozuměl. 

Až ta poslední tři mi pronikla zvukovody k bubínku, rozvibrovala kladívko, kovadlinku a třmínek a z hlemýždě doputovala do mozku, který je zpracoval a zrovna v okamžiku, kdy s sebou tramvaj trhla, do paměti spolu s datem 11.1.2019 navždy zapsal: "Nechcete si sednout?"

 

  

Autor: Ondřej Klofáč | pátek 11.1.2019 13:13 | karma článku: 19,26 | přečteno: 575x
  • Další články autora

Ondřej Klofáč

Proč jsem proti umělé inteligenci

Pokrok je skvělý. Tedy pokud lidem přináší zlepšení života. Může ale přinést i výrazné zhoršení a to celému lidstvu a ve velmi krátké době. Domnívám se, že v této fázi nyní jsme. A pokud s tím něco neuděláme, dopadneme špatně.

15.4.2023 v 10:20 | Karma: 14,20 | Přečteno: 322x | Diskuse| Společnost

Ondřej Klofáč

Jak jsem se učil vařit

V životě každého mladého muže jednou nastane krizový den, kdy maminka z nějakého zásadního důvodu není doma a neuvaří oběd. Buď se zapovídá s kamarádkou nebo se shoppingování v obchodním centru poněkud protáhne...

8.1.2023 v 14:02 | Karma: 32,73 | Přečteno: 2149x | Diskuse| Ona

Ondřej Klofáč

Díky, pane Gorbačove!

30.8.2022 zemřel Michail Gorbačov. Vždycky jsem měl pocit, že v jeho případě většina lidí nedoceňuje, co pro nás - Čechy, Evropany a celý svět - udělal. Jsem mu za to vděčný.

31.8.2022 v 18:48 | Karma: 21,24 | Přečteno: 286x | Diskuse| Politika

Ondřej Klofáč

Další prvenství českých vědců

Po úspěchu českých hlaviček, které za víkend naprogramují e-shop na dálniční známky za 401 milionů Kč hlásí další vítězství české ručičky.

20.1.2020 v 14:37 | Karma: 21,78 | Přečteno: 1037x | Diskuse| Věda

Ondřej Klofáč

Bitcoin už není na dně

Můj článek z 2. května jsem nazval Bitcoin je na dně. Řada lidí si totiž myslí, že kryptoměny jsou bublinou, která praskne v nejbližší době. Chytří ale chápou, že nejlepší je nakupovat, když ceny jsou blízko dna. Jak to dopadlo?

16.5.2019 v 11:12 | Karma: 13,62 | Přečteno: 425x | Diskuse| Ekonomika

Ondřej Klofáč

Bitcoin je na dně

Že kryptoměny jsou bublinou, která praskne v nejbližší době, jsme slyšeli mnohokrát. Bitcoin je už zase na dně, to ví přece každý. Co je pro většinu lidí důvodem k útěku, je pro zkušené investory lákadlem.

2.5.2019 v 11:11 | Karma: 24,36 | Přečteno: 2178x | Diskuse| Ekonomika

Ondřej Klofáč

Homeopatie a placebo efekt u dětí a zvířat. Vědci tvrdí, že funguje. Jak to?

Lidské tělo má možná neuvěřitelné a dosud neprozkoumané schopnosti. Na některé z nich narazili vědci při zkoumání homeopatik a placebo efektu.

9.12.2018 v 13:18 | Karma: 21,58 | Přečteno: 971x | Diskuse| Společnost

Ondřej Klofáč

Homeopatie funguje? Tak ji zařízněte!

Mám hodinky. Fungují dobře a ukazují přesný čas. Takže jsou na vyhození. - Tak s touto nesmyslnou logikou chce zaříznout homeopatii jeden známý farmaceut, pan Cikrt.

2.12.2018 v 17:17 | Karma: 35,97 | Přečteno: 2072x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1452x
Baví mě poznávání nových míst a lidí, jejich názorů a pohledů na život.

Seznam rubrik