Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Tak jaké dno? Píšete titulek a pak ho sám vyvracíte.

0 0
možnosti
OK

Zkušení investoři vědí, že trefit úplné dno a úplný vrchol je v praxi nereálné. Proto se o to ani nijak zvlášť nesnaží a snaží se investovat někde kolem dna a prodávat někde kolem vrcholu. Čili z jejich pohledu je nyní ideální doba pro nákup, protože sice nejsme na úplném dně ale "někde kolem dna".

1 0
možnosti

A je pravda, že monumentálně největší zisk mají viry falešných těžařů?

0 0
možnosti
OK

Silně pochybuji. Že by obří antivirové firmy zrovna v tomto případě nebyly schopné tyto viry odhalit, když jejich výsledkem je dlouhodobé obrovské zatížení počítače a přenášení dat dovnitř a ven? Podle mne je to fáma.

0 0
možnosti
AC

Bitcoin jsem objevil v roce 2014...něco málo jsem koupil...a v roce 2017 už jenom čuměl...zázraky se dějí. ;-D

Líbí se mi ten projekt, fandím mu a myslím, že má šanci dlouhodobě přežít.

1 0
možnosti
ZH

:-) Bitcoin je jasně spekulativní virtuální komodita, jejímž hlavním smyslem je přinést bohatství jejím zakladatelům v měnách jiných. Považuji za dost možné, že zakladatelé se již napakovali, z projektu odpluli a teď si užívají spravedlivě nabytého bohatství ve spolehlivějších měnách. A baví se tím, jak lidé kolem kryptoměn vyšilují. ;-D

0 0
možnosti
OK

Díky za komentář. Ano, s bitcoinem se dá dělat totéž, co dělá 99% (nebo 100%?) držitelů akcií na burze = spekulovat :-). Na rozdíl od akcií, kde se dá vydělat nebo prodělat jednotky až malé desítky procent ročně, u kryptoměn se dá vydělat třeba 35násobek za rok (bitcoin 2017) nebo prodělat 85% (bitcoin 2018). Pokud oba roky zkombinujete, t.j nakoupil jste 1.1.2017, tak na konci roku 2018 (i po poklesu o 85%) máte pořád zisk 300%! Když nakoupíte kryptoměn více a používáte selský rozum, tak se dají ta rizika výrazně snížit a potenciál zisku výrazně zvýšit. Pokud byste chtěl do krypta investovat, více info najdete na http://www.ccco.cz.

1 0
možnosti
Foto

Pěkný článek. Dal jsem na něj odkaz v (uzavřené) facebookové skupině Bitcoinoví gambleři a spekulanti, která má přes 15 000 členů.

2 0
možnosti
Foto

To, co jste ve svém stručném článku napsal, to většina členů této skupiny ví. Potěší je však, že se v českých mainstreamových médiích a na blozích píše rozumně a pozitivně o kryptoměnách.

1 0
možnosti
Foto

R^ Zcela souhlasím. R^

Jsem jen malý investor do bitcoinu a kryptoměn. Po důkladném studiu, co bitcoin je a jak funguje, jsem první dva btc koupil v létě 2013 za pouhých 200 eur za 1 btc. Během dvou týdnů cena klesla na zhruba 100 eur. To mě trochu zklamalo, ale udělal jsem tehdy nejchytřejší možnou (i když trochu riskantní, riziko je tu vždy) věc, dokoupil jsem dvojnásobný počet btc než jsem koupil při svém prvním nákupu. Tím průměrná cena mnou nakoupených btc klesla na zhruba 133 per btc. Na podzim 2013 cena stoupla na několik set eur. Když byla nad 600 eur, tak jsem něco svých btc prodal. Tím se mi vrátily všechny mé náklady a od té doby hraji zadarmo. Nakupuji vysoko a prodávám nízko. Zabere to dost času, občas udělám i malé chyby, ale pro mne, matematika a informatika v důchodu je to zábava. Investování, spekulace a trochu toho gamblerství vidím jako aplikovanou matematiku a aplikace znalostí psychologie davu. Dav nakupuje pozdě, když už je cena vysoká a v panice prodává, když cena klesne. Dav tedy prodělává, ale je to jen jeho chyba.

Žiji v Nizozemsku. Zde se, na rozdíl od Česka, neplatí daň ze zisku v investicích, pouze daň z majetku. A do zhruba 20 000 eur v penězích, akciích atd. se neplatí ani daň z majetku. Jelikož jsem velmi malý investor do kryptoměn, tak z nich ani ze zisku z investování daň vůbec neplatím. Daňákovi je nahlásím s poznámkou, že mé investice plus mé úspory v eurech atd. nepřesahují 20 000 eur. Pokud v budoucnu někdy vydělám více, tak to investuji do svého života a daňák ode mne zase z toho nedostane nic. :-) I tak, byť jsem důchodce, platím daní dost. V NL se platí daň i z důchodů.

3 0
možnosti
Foto

Zajímalo by mne, jak je to v Česku s daněmi ze zisku z investic. Vím, že se v ČR platí daně ze zisku z investic, čeští investoři do kryptoměn si na to často stěžují, i když to někteří z nich asi obchází. Jak je to však, když někdo prodělá? To si pak prodělek může odečíst ze základu daně. Pokud ano, tak daňák riskuje. Pokud ne, tak je to jen typická zlodějna státu. Kdo vydělá, toho obereme a kdo prodělá, toho v tom necháme, než úplně zchudne a pak ho budeme podporovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1452x
Baví mě poznávání nových míst a lidí, jejich názorů a pohledů na život.

Seznam rubrik